بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی 8 روش بی عیب و نقص برای کسب درآمد آنلاین

يکشنبه 9 شهريور 1399
23:30
محمد

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی 8 روش بی عیب و نقص برای کسب درآمد آنلاین برای بسیاری از افراد کسب درآمد اینترنتی رویایی تحقق پذیر است. اگر آنها می توانستند راهی برای کسب درآمد از طریق یک وب سایت یا هر تجارت دیجیتال دیگری پیدا کنند ، می توانند کار خود را رها کنند تا به کارآفرینی بپردازند ، وقت بیشتری را با خانواده بگذرانند و در نهایت کنترل زمان ما را هدف قرار دهند.

نکته مهم این است که کسب درآمد آنلاین یک رویا غیرممکن نیست. من تقریباً 7 سال است که با مشاغل مختلفی که به صورت آنلاین دارم این کار را انجام می دهم. من هزاران نفر را می شناسم که با روش های خاص خود با وب سایت ها ، دوره ها یا استراتژی های بازاریابی به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. فقط به سالواتوره آرانزولا نگاه کنید که فقط با نوشتن راهنماهای رایانه ای در وب سایت خود موفق می شود تقریباً نیم میلیون یورو در سال درآمد کسب کند.

اکثر استراتژی های کسب درآمد آنلاین بسیار پیچیده نیستند. بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی مانند هر مشاغل ، زمان لازم برای رشد است. شما باید حاضر باشید زمان و انرژی لازم را برای به کار انداختن ایده خود از بین ببرید ، و به اعتماد به نفس خود نیاز دارید تا ایده خود را ادامه دهید زیرا اگر برای اولین بار شروع کنید ، یک سفر آرام خواهد بود.

در اینجا برخی از بهترین و واقعی ترین استراتژی هایی که باید در نظر بگیرید در اینجا آمده است:

1: Google Adsense
اگر از وب سایتی بازدید کرده اید ، مطمئناً برخی تبلیغات و همچنین تبلیغات من را دیده اید. این تبلیغات در همه جا وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. نه تنها نصب آنها در هر وب سایتی آسان است ، بلکه اگر وب سایت شما شروع به بازدید ثابت کند ، می تواند بسیار سودآور باشد.

چقدر کار می کنی؟ فکر می کنید بهترین ماه من با Google Adsense در سال گذشته تقریبا 700 یورو بوده است.

2: بازاریابی وابسته
اگر کانال یا وب سایتی با بازدید بالا دارید ، می توانید به فکر بازاریابی شرکت های وابسته باشید. بازاریابی وابسته همه چیز در مورد ذکر یک محصول یا خدمات با استفاده از یک کد وابسته منحصر به فرد است که هنگام ثبت نام در یک برنامه وابسته خاص دریافت می کنید. از آنجا ، هربار که شخصی محصول یا خدمات خود را از طریق پیوند شما خریداری کند ، درصد درآمد کسب می کنید.

چقدر درآمد دارم؟ اگر خوب باشید ، با بازاریابی وابسته می توانید پول زیادی کسب کنید ، من یکی از دوستانم را دارم که ماهانه 7K درآمد کسب می کند و فقط از طریق ADV فیس بوک بازاریابی وابسته انجام می دهد. شما همچنین می توانید به ارقامی در حدود 100 هزار برسید ، این به میزان مهارت شما و میزان سرمایه گذاری شما در تبلیغات بستگی دارد اگر کانالی با جایگاه متعلق به خود ندارید.

3: مشاوره
روش دیگر کسب درآمد اینترنتی مشاوره است. اگر در هر زمینه ای متخصص هستید ، می توانید به طور بالقوه افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای مشاوره در مورد اهداف شخصی یا شغلی خود باشند.

4: دوره های آنلاین
اگر مهارتهایی دارید که می توانید به دیگران آموزش دهید ، همچنین می توانید یک دوره آنلاین ایجاد کنید که بتوانید بصورت آنلاین بازاریابی کنید. دوره های آنلاین را می توانید بیابید که از آشپزی گرفته تا بازاریابی یا حتی نوشتن به صورت آزاد آموزش می دهد. در سال گذشته فروش دوره های آنلاین بسیار محبوب بوده است ، من افرادی مانند جیانلوئیجی بالارانی یا داریو ویگنالی را می شناسم که با فروش دوره های بازاریابی دیجیتال موفق به کسب 6 صفر شده اند.

5: پادکست
پادکست ها اخیراً بسیار ویروسی می شوند. من به یاد بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی می آورم که چند سال پیش پادکست حتی مشخص نبود که وجود دارد. بله ، با داشتن پادکست در صورت داشتن مخاطب طاقچه خوب می توانید پول زیادی بدست آورید. شما می توانید اسپانسرهایی را پیدا کنید که مایلند حتی 1-3 هزار دلار بپردازند تا فقط یک کلیپ کوچک 60 ثانیه ای در ابتدای پادکست قرار دهند. کلید تقسیم پادکست یافتن جایگاه ویژه ، افزایش مخاطب و سپس یافتن راه هایی برای کسب درآمد و ارتباط با حامیان مالی است.

6: نسخه نویسی

اگر مهارت نوشتن و استعداد خلاقیت دارید ، برای ایجاد محتوای آنلاین نیز می توانید هزینه دریافت کنید. یک وبلاگ نویس که من می شناسم با ایجاد محتوا برای وب سایت های دیگر سالانه بیش از 70 هزار درآمد کسب می کند.

7: یوتیوب
یوتیوب پلت فرم دیگری است که به افراد امکان می دهد از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. در هر موضوعی تعداد زیادی کانال یوتیوب وجود دارد که اگر فکرش را بکنید ، بیشتر افرادی که طرفداران زیادی دارند در ازای فیلم ها و وقتشان مقداری درآمد کسب می کنند. فقط به فکر JAke Paul بود که در سال 2018 توانست 1.2 میلیون دلار درآمد کسب کند.

8: ایجاد یک انجمن آنلاین
آخرین و نه مهمترین ، شما همچنین می توانید با ایجاد یک انجمن آنلاین از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، اگرچه استراتژی های کسب درآمد که می توانید دنبال کنید ، بسته به اهداف شما بسیار متفاوت است. برای مثال می توانید با یک وبلاگ یک انجمن ایجاد کنید. همچنین می توانید یک فروم آنلاین ایجاد کنید و هزینه عضویت را از افراد بگیرید شما حتی می توانید یک گروه فیس بوک ایجاد کنید و از نفوذ خود در آن گروه برای فروش و تبلیغ محصولات استفاده کنید.

پایان
روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی و مواردی که در اینجا به آنها پرداخته ام فقط نوک کوه یخ است. اگر وقت ، اشتیاق و حداقل برخی مهارت های خلاقانه را داشته باشید ، ممکن است بتوانید یک جریان درآمد آنلاین ایجاد کنید. اما فقط حرف من را قبول نکن. اگر آنلاین نگاه کنید ، هزاران داستان موفقیت پیدا خواهید کرد که می توانید از آنها به عنوان الهام استفاده کنید ،

یک روز حتی می توانید داستان موفقیت خود را بسازید. اما شما هرگز نمی دانید که آیا شما سعی نمی کنید.


[ بازدید : 757 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طلایاب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]